דרעי הציג את ההסכם: "הישגים עצומים בכל התחומים"

איתי גדסי 1 Comment on דרעי הציג את ההסכם: "הישגים עצומים בכל התחומים"

יו"ר ש"ס אריה דרעי הציג בפני חברי הסיעה בישיבה מיוחדת את ההסכם הקואליציוני של ש"ס: "פעלנו באחריות והבאנו הישגים עצומים בכל התחומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישיבת סיעה מיוחדת שכינס היום (ה') יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, הציג בפני חברי הכנסת את ההסכם הקואליציוני של ש"ס שהושג מול הליכוד.

במהלך הישיבה, עברו חברי הסיעה על כל סעיפי ההסכם והנספחים והתרשמו מההישגים הרבים שש"ס השיגה בכלל התחומים, כמו הרווחה, יוקר המחיה, הבריאות, המאבק בעוני, זכויות הפריפריה, שמירת הזהות היהודית והשבת הציבורית, קדושת הכותל, מערך הגיור, מעמד הרבנות הראשית, שירותי הדת, עצמאות החינוך החרדי והשוואת התנאים, מעמד לומדי התורה ובני הישיבות, ביטול הרפורמות הפוגעניות ועוד.

בישיבה הובע סיפוק שנייר העמדה בנושא דת ומדינה שהוכן ונוסח ע"י צוות ש"ס בתחילת המו"מ, היווה את הבסיס להסכם הקואליציוני שנחתם עם כלל המפלגות החרדיות והדתיות ועיגן את זכויות הציבור הדתי והחרדי בתחומים רבים.

כמו כן הוצגו התפקידים הרבים והמשמעותיים שהשיגה ש"ס בממשלה ובכנסת, המעניקים לה כלים רבי עוצמה לפעול למען מדינה יהודית וחברתית.

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "זכינו בסיעתא דישמיא לניצחון גדול בבחירות. עברנו שבועות לא פשוטים במו"מ הקואליציוני אבל ניהלנו אותו באחריות רבה, ללא הדלפות או אמירות מיותרות. אני מודה לאריאל אטיאס, לח"כ חיים ביטון ולכל הצוות שעסק וסייע במו"מ הקואליציוני. בעזרת ה' נקים בקרוב את הממשלה החדשה ונפעל למען כלל ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חוק הנכד? חוק הגיוס? פסקת ההתגברות? השוואת הת"ת העצמאיים לממלכתי?
    זה צריך להיות ההשגים